Primary Advertiser

חמשת הדברים שהם מאסט לחוויית גיימינג מושלמת

בשיתוף בזק בינלאומי, בשיתוף בזק בינלאומי

12.2.2020 / 14:30

כדי להפוך לגיימרים מקצועיים צריך לייצר את חווית הגיימינג המושלמת. למעשה, צריך ליצור שילוב של השקעה, ציוד מתקדם ובעיקר לייצר את האווירה המתאימה לאימונים רבים. אספנו את הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לכם להפוך למקצוענים

ללמוד מהפרוז': עקבו אחרי השחקנים העולמיים

כדי להפוך למקצוענים באמת, כדאי לכם ללמוד ולהקשיב לגיימרים המנוסים ביותר. אנחנו ממליצים לכם לעקוב אחרי הגיימרים .PeDIXOL, Ramen, Festivy עוד מומלץ לעקוב אחרי הגיימר הבינלאומי VanossGaming שמתחזק ערוץ פעיל של 25 מיליון עוקבים, ו- I AM WILDCAT שעוקבים אחריו לא פחות מ-7 מיליון שחקני פורטנייט. גם היוטיובר Ninja שעוקבים אחריו 22.8 מיליון אנשים שווה מעקב.

מסך רחב: לתפוס את מפת המשחק בזווית רחבה

משחקי המחשב כוללים גרפיקות עשירות ועתירות באלמנטים. במשחקים רבים מנסים לדמות את הגרפיקה כמה שיותר לעולם האמיתי, כמו לדוגמה ב-Star Wars Battlefront 2, המשחק Assasin's Creed Odyssey או Far Cry 5. בכל אחד מהמשחקים הללו, חווית הגרפיקה עוצרת נשימה. כדי ליהנות ממנה עד הסוף, צריך גם ציוד תואם, ובעיקר כרטיס מסך מתקדם ומסך שתומך ברזולוציית FullHD. לאלו שרוצים ליהנות מהמשחק עד הסוף כדאי לעבור לרזולוציית 4K. הרזולוציה משפיעה על רמת הפירוט בתמונה, וככל שהמסך איכותי יותר, כך תוכלו ליהנות מהצבעים, הגרפיקה והוויזואליה האיכותית שמשחקים רבים כוללים.

רמקול של מערכת קולנוע ביתי. ShutterStock
השקעה ברמקולים תשפר את החיבור למשחק/ShutterStock

הצטרפו לשירות +Gamer

מה אם היה שירות המשפר את מהירות זמן השהייה של החיבור שלכם ב-20 מאיות השנייה? מדובר בנתון משמעותי במיוחד, שכן בעולם הגיימינג, כל חלקיק שנייה קובע. מהיום אתם יכולים ליהנות משירות ה-+Gamer של בזק בינלאומי, המשפר את ביצועי המשחק שלכם על ידי הצעת חיבור מהיר מאי פעם לשרתי חברות המשחקים והשחקנים המארחים, ומתגבר למעשה על מגבלת המרחק הפיזי. השירות מוריד מספק גלישה רציפה ללא לאגים, מה שהופך מקצה לקצה את החוויה של השחקנים במשחקי רשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

גם אתם יכולים לשחק כמו Festivy, PeDIXOL ו-Ramen

בשיתוף בזק בינלאומי

לא רק גרפיקה: תתחברו לפסקול המשחק

ממש כמו בסרטים, גם במשחקי מחשב לוקחים ברצינות את כל מה שקשור למוזיקה במשחק. המוזיקה מחברת את השחקן פנימה ומוסיפה מימד נוסף, ממש כמו גרפיקה עשירה. יצרניות משחקים רבות לוקחות זאת ברצינות, ולא פעם הפסקול של אחד ממשחקי המחשב עולה לספוטיפיי. מטרת המוזיקה היא לחבר את השחקן לתוכן המשחק ולתת לו להרגיש שהוא בתוך המשחק ונשאב אליו - וכך לגרום לו לשחק יותר. בין המשחקים עם הפסקול הטוב ביותר, ניתן למצוא את Red Dead Redmption 2, Apex Legends, ואפילו משחק המכוניות Forza Horizon 4. כדי ליהנות מהחוויה, מומלץ ראשית לשחק עם רמקולים איכותיים, ולמתקדמים: לרכוש אוזניות המאפשרות האזנה לשמע בפורמט 7.2.

הצטרפו לשירות הסטרימינג Twitch

הגיימרים מזמן כבר לא באינסטגרם או פייסבוק, אלא בפלטפורמת הצפייה המקוונת Twitch. מדובר בשירות "יוטיוב משודרג" לגיימינג. ביוטיוב נמצאים לא מעט גיימרים, והוא מציע מבחר רחב מאוד של ערוצי גיימינג, אך הוא פחות מתמקד בשידורים חיים. ב-Twitch לעומת זאת, תוכלו לצפות במשחקים בשידור חי ויתרה מכך: שחקנים יכולים להזמין אתכם להצטרף אליהם למשחק.

גיימינג הוא אחת ההנאות הגדולות בחיים מי כמוכם יודע זאת. אתם נהנים אבל יכולים ליהנות יותר בעזרת ההתאמות והטיפים שקיבלתם מאיתנו כאן. סאונד מעולה, רזולוציה גבוהה, סרטוני רשת שבהם אתם לומדים מהמקצוענים ושירות +Gamer שמשפר את ביצועי המשחק שלכם יבטיחו שכל משחק יהיה חוויה אדירה. תיהנו!

בשיתוף בזק בינלאומי, בשיתוף בזק בינלאומי
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully