Primary Advertiser

הטיפים שיהפכו אתכם לגיימרים יותר טובים

בשיתוף בזק בינלאומי, בשיתוף בזק בינלאומי

12.1.2020 / 16:09

בגיימינג כל שנייה קובעת ולעוצמת הגלישה יש השפעה על ביצועי המשחק. הנה כמה דברים שאתם חייבים להכיר כדי לשדרג את חוויית המשחק שלכם

בדיוק סיימתם להתקין את הראוטר החדש שקיבלתם מספקית האינטרנט, אבל המשחק שלכם עדיין מקרטע? מהירות האינטרנט מושפעת מגורמים רבים, לרבות תוכנות הפועלות ברקע והשירותים שבהם אנו משתמשים. אפילו לסוג חבילת האינטרנט שלנו אין קשר או השפעה למהירות הגלישה, וזאת למרות מה שהרבה נוטים לחשוב.

רוב המשחקים ברשת מסתמכים גם על גורם נוסף, כזה שלא קשור למהירות חבילת האינטרנט, וזה זמן התגובה לשרת המשחק שמחבר בין המשתמש לשחקנים אחרים. לכן, חשוב מאוד שתבחרו ספקית שמציעה זמני תגובה קצרים וטובים לשרתים בחו"ל, שכן רוב שרתי המשחק, כנראה לא פועלים בישראל.

דבר נוסף: לרוב, הקונסולות והמחשבים בהם משחקים ישכנו בחדר שונה לחלוטין מזה שבו הראוטר, ועל כן יתבססו על חיבור לאינטרנט אלחוטי. לכן לא מעט פתרונות שהוצגו במהלך השנים מתמקדים בחיבור זה, כמו ראוטרים ששמים דגש גדול יותר על שיפור טווח האינטרנט האלחוטי וביצועים גבוהים עבור גיימרים. עם זאת, אם אתם רוצים לשחק במשחקי רשת בצורה חלקה, אלו הם כמה דברים שאתם פשוט חייבים לעשות.

השתמשו בכבל רשת על פני חיבור אלחוטי

היתרונות שבכבל רשת לעומת חיבור אלחוטי ברורים למדי: ככל שתתרחקו מהנתב שלכם, כך גם איכות החיבור של ה-WiFi ומהירותו תרד. עם זאת, בחיבור חוטי, איכות הגלישה יציבה וזאת הודות לכך שיש לכם קשר ישיר עם הנתב.

גיימרים משחקים. ShutterStock
רוחב הפס שהראוטר מספק חשוב מאוד כשמדובר בגיימינג/ShutterStock

סגרו תוכנות הפועלות ברקע

במידה ואתם משחקים על מחשב, או על קונסולה, עלולות לפעול ברקע תוכנות ואפליקציות המכבידות על מהירות הגלישה. דוגמה טובה לכך היא כשאתם מנסים להוריד משחק חדש, ובו בזמן אתם מנסים לשחק באחד ישן, מה שיכול מאוד להפריע לביצועי המשחקים שלכם ברשת ולפגוע ברוחב הפס שלכם. ועל כך, מומלץ שטרם הפעלת משחק, חפשו אם יש תוכנה, אפליקציה או אתר, שפועלים ברקע ומנצלים את מהירות הגלישה שלכם וסגרו אותם לפני שתפעילו את המשחק שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תפסיקו להתקמפר ושיהיה לכם GG: מילון המונחים של הגיימרים

בשיתוף בזק בינלאומי

הצטרפו לשירות +Gamer

מה אם היה שירות המשפר את מהירות זמן השהייה של החיבור שלכם ב-20 מאיות השנייה? מדובר בנתון משמעותי במיוחד, שכן בעולם הגיימינג, כל חלקיק שנייה קובע. מהיום אתם יכולים ליהנות משירות ה-+Gamer של בזק בינלאומי, המשפר את ביצועי המשחק שלכם על ידי הצעת חיבור מהיר מאי פעם לשרתי חברות המשחקים והשחקנים המארחים, ומתגבר למעשה על מגבלת המרחק הפיזי. השירות מוריד מספק גלישה רציפה ללא לאגים, מה שהופך מקצה לקצה את החוויה של השחקנים במשחקי רשת.

רוצים חווית משחק מושלמת ללא לאגים? הצטרפו עכשיו אל +GAMER

גיימר חוגג ניצחון. ShutterStock
רוב המשחקים ברשת מסתמכים גם על גורם נוסף, כזה שלא קשור למהירות האינטרנט, וזה זמן התגובה לשרת המשחק שמחבר בין המשתמש לשחקנים אחרים/ShutterStock

ודאו שהחיבור לאינטרנט לא עמוס

ברגע שיותר מאדם אחד או מכשיר אחד גולש באינטרנט הביתי, מהירות הגלישה תתחלק שווה בשווה בין המשתמשים. כך שאם מישהו מנסה לצפות בסרטון יוטיוב בזמן שאתם מנסים להתחבר למשחק כלשהו או אפילו להוריד משחק חדש, מהירות האינטרנט תרד באופן אוטומטי. כך שאחד הדברים הכי חשובים שתוכלו לעשות על מנת לשפר את חוויית המשחק שלכם היא לוודא שהחיבור לאינטרנט בבית אינו עמוס.

הגדירו את המשחק למחשב שלכם

דרך נוספת לשפר את חוויית המשחק ואת החיבוריות שלו היא להתאים את הגדרותיו לסוג המחשב והמסך שלכם. למעשה, גם אם חיבור האינטרנט שלכם מצוין, אולם ההגדרות שלכם לא מכוונות כראוי, עדיין לא תוכלו לשחק בצורה חלקה. תחילה, בדקו את רזולוציית המסך שלכם והגדירו את המשחק לרזולוציה דומה. לאחר מכן, בהגדרות הגרפיקה, הורידו והעלו את איכות ההגדרות עד שתגיעו לנקודה בה הנכם מצליחים לשחק בצורה חלקה.

בצעו הפעלה מחדש לנתב הביתי ובדקו שאתם משתמשים בגרסה האחרונה

במידה והחיבור שלכם נתקע במהלך משחק, אבל בדקתם כבר שהאינטרנט לא עמוס או שיש תוכנות הפועלות ברקע, זה כנראה אומר שהגיע הזמן להפעיל מחדש את הנתב שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לנתק אותו מהחשמל לכמה שניות ולאחר מכן לחבר אותו מחדש. עוד נסו להתקשר לחברת האינטרנט שלכם ווודאו שהנתב שלכם מעודכן לגרסה האחרונה ביותר, על מנת שתוכלו ליהנות מהביצועים הטובים ביותר.

הימנעו משימוש ב-VPN

למרות היתרונות של חיבור לאינטרנט באמצעות VPN, כמו הסוואת החיבור שלכם ממדינה אחרת, הוא פוגע באופן משמעותי מאוד בחיבור לרשת וכן במהירות הגלישה שלכם. לכן, כשאתם מפעילים משחק הדורש חיבור לרשת, ואפילו בגלישה באתרים שדורשים מהירות רשת גבוהה, וודאו שאתם לא משתמשים בשירותי VPN כלשהם.

בחרו בשרת עם מהירות השהייה הנמוכה ביותר

ברוב המשחקים כיום, ההתחברות לשרת אינטרנטי נעשית באופן אוטומטי לשרת עם מהירות ההשהיה הנמוכה ביותר. עם זאת, ישנם משחקים אשר יאפשרו לכם לבחור באופן ידני את השרת אליו תרצו להתחבר כדי לשחק. כך שבמידה ועומדת בפניכם הבחירה הזו, מומלץ מאוד שתשימו לב למספר ה-Ping בצד כל שרת. עברו על הרשימה והתחברו לשרת בו מספר ה-Ping הוא הנמוך ביותר, שכן הוא גם יספק את חוויית החיבור הטובה ביותר.

ודאו שהמפרט שלכם תואם למשחק

מגבלה נוספת שעלולה להיות במשחק שלכם הוא מפרט המחשב בו אתם משתמשים. כלומר, יש סיכוי סביר שהמחשב שלכם כלל לא בנוי כדי להפעיל את המשחק שאתם רוצים, ולכן, החוויה כולה עלולה להיות מושפעת מכך. חפשו בגוגל את שם המשחק על מנת לראות את הדרישות המערכתיות שלו, וודאו שהמחשב שלכם נמצא בטווח הנתונים המומלץ ומעלה.

בדקו שאין תוכנות זדוניות על המחשב

גם תוכנות זדוניות ווירוסים למיניהם עלולים להשפיע באופן ניכר על חוויית המשחק שלכם. הם יכולים לנצל את החיבור שלכם לאינטרנט ואפילו להאט את המחשב כולו, כך שהשימוש בו יהיה קרוב לבלתי אפשרי. השתמשו בכלי המובנה של ווינדוס על מנת לסרוק את המחשב שלכם ולבדוק האם יש בו וירוסים או תוכנות לא רצויות והסירו אותן.

רוצים חווית משחק מושלמת ללא לאגים? הצטרפו עכשיו אל +GAMER

בשיתוף בזק בינלאומי, בשיתוף בזק בינלאומי
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully